YES!



Hoooohoooohooooo! Jag visste det! Dagens pass var helt underbart och första på 4 veckor jag är lagom nöjd med! Och "lagom nöjd" för mig är fortfarande i många ögons ett riktigt mördarpass. Just nu är jag hemma och har slängt ihop 5 ägg (3 gulor) samt 1 proteinshake.. Sitter och skriver detta inlägget och längtar ivrigt till mitt andra pass om cirka 1 timma ;D

2 Bilder från dagens första pass

30 min band + 90minuter bröst (hehe)




BEN

Under tiden jag vart "sjuk/skadad" eller vad man ska kalla det så har jag MAXXAT mina ben... känns alltid som att bena är tillräckligt stabila för att klara vad som helst.. Kanske dumt att jag legat i så mycket med underkroppen fastän jag vart sjuk men detta var då ett måste eftersom jag ligger så långt efter med benen.. Men jag måste dock säga att jag börjar se sjuka resultat på mina leeeeeegs/assssss och är galet glad över detta, inte BARA för att det ser bättre ut utan även för att det ger nyfunnen motivation! hihi


Nu ska jag stresspacka väskan för att hinna till gymmet samtidigt som alla grabbar är där! OBS KOM IHÅG att när du kör dubbelpass så behöver din kropp ytterligare energi för att orka! eat eat eat eller som guden brukar säga FUUUUUAAAAARK!

Hörs snart PEACE

Kommentarer
Postat av: Sophia

oj så gooo

2012-03-19 @ 17:16:03
Postat av: Anonym

Grymma ben Roy!

2012-03-19 @ 17:35:53
Postat av: Roy aka Fat2Fit

Txh both of ya!

2012-03-20 @ 11:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0