Sportlife Nol



Om ni läste mitt tidigare inlägg så fick ni veta att jag var sjuk och åt som en gris.. kan informera att detta fortsatt! Dock inte i samma utsträckning men snoken och halsen har vart illa nu i snart 2 veckor! Sitter hos mamma & detta är första morgonen på länge som jag känner mig lite lite godare i kroppen. För även om det bara vart näsan och halsen som vart jobbig så har kroppen känts väldigt mör och gjort ont lite här och där. Blev precis en makrillburk på 2 knäckebröd med lite gurka och vatten.


Det nya gymmet i Nol alltså "Sportlife-Nol" är helt uuuuuuuuuuuuuunderbart! Inte nog med att det är galet snygg så älskar jag allt från band, hantlar till maskiner! Är riktigt nöjd över vad Sportlife har gjort med Life´s gamla lokal! Kommer lägga upp lite bilder från det nya gymmet undertiden jag är där idag! Ni måste förstå att detta ger ny kraft och motivation att gå till gymmet! Det får det hela att kännas mycket roligare att besöka gymmet igen! Tack tack tack gud för den nya utrustningen!

Kommentarer
Postat av: Dieseldoris

Ack denna härliga influensa som lamslår oss alla gymråttor i sverige :S När man tror att det är på väg att ge sig så tar den ny kraft och gör dig sängliggande 1 vecka till..



Nä se nu till å bli ordentligt kry!

För det tänker jag bli iaf!

GYMTAJM! :D

2012-03-16 @ 00:30:56
URL: http://dieselandtraaash.blogspot.com
Postat av: Roy aka Fat2Fit

Kör håååååårt baah! Duktig är du

2012-03-24 @ 11:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0