SNEAT! 30dagar!



30dagar
Jag kom till gymmet idag.. vägde 79kg imorse... hade en kort uppvärmning på 10 minuter. Satte mig sedan i bänken och värmde upp med 70kg första, som vanligt brassa jag på 10kg på vardera sida för att börja på 90kg! & DÅ fick jag damp. Jag har deffat ner mig från 86 till 79??? Jag KÄMPADE mig med 90kg och det kändes som att jag hade tagit 423805 steg bakåt.. så nu JÄVLAR kastar jag allt som har med deff att göra och kör på BULK! Jag ska vinna över mitt komplex och min fobi för kolhydrater och köra på bulk i en HEL månad! detta innebär att jag kommer äta mat i princip HELA tiden... säger inte att jag ska överdriva med godis/choklad/chips och dylikt utan mer sikta på att äta ofta och mycket mat för att gå upp i vikt så mycket jag bara kan tills 25 april.. Ni alla som läser här vet precis hur jag ser ut idag (pga bilder jag la upp igår) och hur min dagsform är.. en bild kommer komma upp runt 25 april då jag hoppas ligga på 90kg (MER om jag kan) för att DÅ starta min deff sakta men säkert inför sommaren. För heeeelt seriöst vad fan ska jag gå runt med magrutor för nu och känna hur jag tappar på gymmet för var dag... sneat helt!

HejPåErMinaGamlaVänner
Kommer självklart att fortsätta med mitt seriösa protein-intag men jag välkomnar CARBS tbx i mitt liv! HEJ PÅ ER PASTA, POTATIS, BRÖD, MEJERI, SMÖR/OLJA ALLLLTTTTT! nu ska min energi få mig att flyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyga igen!




Var på gymmet imorse och körde bröst 8 övningar. Kommer från och med idag att skriva ner allt jag tränat så att jag kan redovisa det varje söndag. 1 sak jag vill att ni förstår är att jag ALDRIG i hela mitt liv kommer ha ett "tränings-schema" som jag följer. Utan varje pass jag kör så skriver jag ner det jag har tränat så det blir som ett schema fast baklänges så att jag ser och vet vad jag har tränat dagarna innan & blir noga med att låta muskelgrupperna vila tillräckligt... hehe. När jag kommer till gymmet så kör jag alltid mitt bästa och tränar så hårt jag kan. Detta regleras ju beroende på mitt välmående och hur mycket/vad jag har ätit dagen innan/samma dag. Såhär har det sett ut till exempel:

Kommer skriva det lite mer utförligare och detaljerat så att ni får mer insikt på vad jag tränat.

Men nu kommer Stoffe och plockar upp mig för pass nummer 2!
vi hörs snart PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0