sjuk




:(
Såhär känner jag mig just nu! Fjärde dagen som jag blir kvar hemma pga förskylning & feber :( Life-Nol blir idag officiellt Sportlife med kedjans alla maskiner och vikter! Jag är huuuuuuuuuuuuur sugen som helst på att dra dit och träna ihjäl mig efter att bara ha legat och stoppat i mig godis i 4 dagar!! Men jag mår alltför dåligt för det... Varför uppskattar man inte att man är frisk när man väl är frisk? hmm....

Snart är våren här & med det de bästa "träningsmånaderna"... OM jag längtar!
Hörs snart PEACE!

Kommentarer
Postat av: Dieseldoris

Faan - krya på dig grabben!

Vet hur abstinensen efter träning är ;)

Är inne på 3½ månad nu utan regelriktig styrketräning men till veckan smäller det till igen! :D



Så se nu till å bli frisk! :)

2012-03-11 @ 01:22:11
URL: http://dieselandtraaash.blogspot.com
Postat av: J

Kom igen och ta dig i kragen. Jag gillar din blogg, men inte så kul att läsa samma inlägg om och om igen. Så släng in några nya inlägg! :)

2012-03-14 @ 02:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0