Rambo på 3månader!?!?


????
snälla snälla snälla folk måste sluta hålla på såhär... hur kommer det sig att folk ser sommaren som något jävla maraton eller något som de ska träna upp sig till? Inget fel med att satsa på kropp inför sommaren och beachen men varför i hela helvete lägger man av efter solsäsong? Fattar ni inte att om ni fortsätter året ut & inpå nästa år att er form och kropp kommer se MYCKET bättre ut för sommaren därpå? Det blir ju som att ta 20 steg framåt inför sommaren och sen backa 4038 steg under höst/vinter... Tänk efter lite och sluta veeeeela, säger inte att man måste vara lika överdrivet seriös inom träning som vissa andra (like myself) utan att mer hålla balansen i så fall & försöka att träna någorlunda regelbundet året ut! Vad fan tror ni ska hända på 2-3 månader egentligen? Jag hör folk överallt "Nu jävlar ska ja ligga i tills sommaren, nu jävlar ska de bli 6 pack, bröst, axlar, rambooooooo" och jag vet inte vaaad.. Ni kanske hade fått allt det om ni bara slutade tänka så kortsiktigt!
För er som inte vet vem Rambo är!

En ung Sylvester Stallone under filminspelningen av klassikern Rambo

RibbanHögt
Visst är jag glad över min body men låååångt ifrån nöjd och belåten! Det kommer alltid finnas saker att slipa och träna på hur långt jag än kommer i min träning! Jag tycker om hur strukturen och basen av min kropp är men kan säga att jag endast ätit och tränat rätt i 2 år... Tänk er då när (notera när & inte OM) jag har ätit och tränat rätt i 10 år! DÅ kommer vi snacka resultat! & detta tillhör lite det som står här ovan... Snälla förstå att gymmet inte har något magisk glitter som faller ner över dig varje gång du entrar lokalen som gör dig till rambo på 3-4 månader.
DET TAR ÅR!

Daddy AKA FatherFat2Fit ♥


Blev ett tidig konditionspass imorse och fick även med mig fader min för en gångs skull! Vi tog långpromenad på bandet & sen lite biceps för min del! En goooo bastu&dusch, efter det så bjöd papi på sushi på den nya sushi restaurangen i Nödinge! perfekt mål mellan mina träningspass! ikv blir det lite mer gym samt handboooooll!!! 

♥♥♥♥
Ser rätt gott ut doooont u saaay?
Tack Papi!
Hörs snart PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0