Mars 1, 2012



1Mars

Ni får inte tro att jag är lat eller går AFK här vaaaaaa! Har haft fuuuullt upp denna veckan med gym, handboll, dubbelpass, trädgården och lite annat som har med potentiella jobb i framtiden att göra! Jag mår riktigt bra för tillfället och bara njuter av livet.. skulle träna en enkel idag men när jag fick sms om att dessa skor låg och vänta på mig inne på Ica posten så ändrades enkel till dubbel rätt snabbt....bara MÅSTE testa dom!



Vibram FiveFingers Komodo Sport:
Komodo S är bäst för styrketräning/fitness & löpning




Mellan passen
Blev en ägg/tonfisk/skink röra mellan passen! haha fråga mig inte vad det är för mix men vi körde bara på protein protein protein protein haha! Här visar Cruise hur viktigt det är med grönsakerna! bra med protteeee de gillar han haha;) Snart dax för pass 2 och mina nya skor! Aldrig vart mer taggad hehhhhh hörs snart!






UFC fighter Rashad Evans wearing Vibrams FF!


PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0