Jimmi Johansson Video + Bastian Alvarado


Quicky
Jag har haft en fullspäckad dag! har kört dubbelpass - rygg/triceps på morgonen från 11-13 sen rumpa/kappar från 18-20:00! vaknade idag och dunkade detta:

Smörgås med potatissallad & köttbullar på! Samt grönsaker & kiwi hehe
Har självklart fortsatt den grova mängden intag av mat (bulk) hela dagen så min energi har vart på TOPP! men helt seriöst så orkar jag inte ens skriva något mer om mig själv just nu för ni bara MÅSTE checka in denna eldsjälen till människa! !



Jimmi Johansson mina damer och herrar!

(klicka för helbild)
kort och gott en grabb som vägt 65-67kg (cirka 188cm lång) hela sitt liv har nu inlett sin tredje vecka på gymmet! jag har personligen känt Jimmi sedan barnsben och kan konstatera att han ALLTID vart undernärd. Men nu ska det bli ändring på det och grabben skämtar inte! 5-6kg + på 3 veckor är i mina ögon STORA framsteg & jag blir GALET stolt ihhhhhhhhhhh! Ännu mer credd till jimpa som bor i sätila och åker hela vägen till Ale för att träna med sina gamla boys.. blev att han fick sova över igår efter passet för att vakna tidigt till ett morgonpass! har TRYCKT i han mat i 2 dygn nu hahah och ÄNNU mer förvånad när han ville hänga med på dagens ANDRA pass.. fyfan va bra jobbat broder! här har ni en liten snutt på när Johansson pumpar! Ska bli kul att se dina reslutat och framsteg bästa Jimmi grym är du! xD
LaxxaRn


♥                                ♥                                ♥                                  ♥                                  ♥

Bastian Alvarado
Efter många förfrågningar så har Bastian tagit sig tiden att skriva en "weekly report" och den lyder:

Mer träning?

Sitter här och tänker på hur det har gått och hur långt jag kommit sen jag började med detta, kan nog säkert säga att det här är den bästa form jag varit i någonsin, inte för att jag är rippad eller nått, fortfarande fet men jag har varit betydligt fetare :P


Dock så har jag som sagt haft det lite tufft senaste tiden och kosten har fått ta en del av den stöten, detta leder såklart till att jag mår dåligt och när jag mår dåligt, så äter jag. This my ladies and gentleman is the curse of the fat man. Detta låter som ursäkter men det är det inte, utan detta fick mig att börja fundera över min träning och jag har märkt att de dagar då det är störst chans att jag kommer att slarva med kosten (inte att jag gör det varje gång, men det är då suget är som störst) är på helgen då jag inte tränar.


Så min plan som jag ska börja sätta i effekt DIREKT är att gymma varje dag helt enkelt, inte lyfta tungt varje dag såklart jag vill ju inte skada mig själv, men jag tror att jag har fått tillräckligt med kunskap för att själv kunna fixa iordning min träning dock så har jag några punkter att utgå från:


·         Mer Cardio, jag sköter mig på cardio delen men skadar ju inte att köra på mer om jag känner att jag klarar av de

·         Träna på helgerna, nu när jag vet att helger är min fiende (inom kost) så ska jag lägga ner mer energi på att äta rätt

·         Hålla koll på hur mycket jag lyfter, är bra att veta vart jag ligger så jag iaf inte minskar vikterna utan håller samma nivå och helst öka gradvis.

Jag har inga som helst tvek på att jag kommer att klara av detta, jag har ju lyckats med träningen än så länge, så jag ser inte varför detta skulle vara annorlunda.

P.S. Även köpt handskar och straps, inte testat mina straps än men handskarna är som en gåva från himmlen för mina händer, inga ursäkter nu utan bara att mata på med vikter :D

P.P.S. Precis kommit hem från gymmet and I feel goooooooooooooooooooood, nu känner jag mig ännu mer motiverad att gå igenom med min plan :D

 

Där var allt för idag! Hörs snart PEACE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

massa tummar upp till båda!

2012-03-27 @ 22:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0