Hmm



Tränat, duschat, städat och nu ligger jag hemma i sängen lyssnar musik och vilar lite efter maten! Det blev wokade grönsaker med kyckling :) (skippade riset hehe) och jag ligger här och funderar ifall jag ska åka till gymmet på ett till pass... Var självklart där imorse och körde rygg/biceps.



hmmmm
Det jag funderar på är inte OM jag vill ta ett andra pass idag utan ifall jag träna handboll eller gym.. på gymmet väntar ett bröstpass fastän det hade gått lika bra att spara det tills imorgon! Har ifs saknat att lira lite boll men jag HATAR när jag får känningar i armbågen. Har nämligen tennisarmbåge därav min överdrift av omega3. Det hjälper faktiskt en del men det jobbiga är när armen hela tiden "snärter" varje gång jag drar iväg ett skott med högern... ähhhh det får nog bli handbollen idag så jag får känna lite på det.


& thats dah OLD me, if u dont know meeee
Kyrkbyskolan cirka 15 år

Vill passa på att gratta min älskade kusin Kevin Malko som fyller 17 idag och som även börjat träna gym! Han vill ivrigt ha ett träningsschema av mig men har sagt till honom att jag vill se lite framfötter innan! Dealen blev att han ska checka in på sportlife 14 gånger inom 18 dagar så jag ser att han verkligen är där (gps location). Blir så irriterad när folk vill ha hjälp av mig och JAG lägger ner veckor av tid och nötande om träning och kost så SLUTAR de efter 4 veckor för att de inte ser "resultat" ähhhh nog om det gårdagens inlägg räckte nog hehe! här har ni iaf min snygga cuuuuz ♥
Grattis habibi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0