Frukost i solen!




Vårda våran vår
Idag är det första riktiga känslan av VÅÅÅÅR! känns galet skönt att kunna sitta ute på verandan och äta lite frulle! Min polare Hardi är nere vid skolan i väntan på att jag ska hämta honom med mitt två-hjuls drivna fordon hahaha.. Idag blir det ett MEGA bröstpass samt lite triceps! Jag vet inte vad det är med solen om det är dess strålar eller värmen eller ljuset som gör en happy men något är det iaf. haha låter lite gay men så är det! Älskar att vakna upp till solen och få den känslan att "idag är en bra dag". PÅ allt detta så är det FREDAG! Helt jävla f*cking underbart!

Fröllen

  • 4ägg (2gulor)
  • MakrillsFilé på knäckebröd
  • CocktailTomat
  • Grönt Té

    KOM DU ÄT SOM EN GUUUUUUD DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Rack City Bitch
    Hör sen PEACE!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ring mig som du sa igår dååååå har inte ditt nmr eller smsa

2012-03-23 @ 12:56:50
Postat av: Roy aka Fat2Fit

Vem?

2012-03-23 @ 18:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0