Bastian progress! + My day


Ibland blir det bara så att man bryts ihop och glömmer bort varför man tränar och sköter sin kost.. detta hände Bastian och som tur var så höll det endast 1 vecka. Han har berättat att det har blivit lite nachochips, chillinötter, dåliig mat, glass & diverse onyttigheter! Som tur var så hade vi ett gott snack igår och bastian följde med till Sportlife Nol! Och ska jag vara helt ärlig så SKITER jag i hur mycket han slarvat den senaste veckan eller två... Jag blev rätt chockad sittande på en av magmaskinerna på sportlife när jag såg grabben göra f*ucking pull-up???!?!?! OK inte det bredaste jag sett eller den bästa formen men Bastian lyfte alltså upp sig upp och ner runt 5 gånger... Idag har han droppat 15kg till och ligger på cirka 85kg! Credd till dig Bastian och du ska veta att jag är galet nyfiken och ivriiiiig över att få se ännu mer resultat! kör hårt goding!

bildbevis xD


2Day
Vaknade cirka 09:30 & tvingade far att slänga ihop lite ägg åt mig på pannan medans jag städade mitt rum.. Åkte senare mot Göteborg stad och inhandlade lite Apple-produkter! Pappa fick sig en Ipad2 och jag en 4s! Älskar detta nya abonnemanget "maxi" som har fri surf/samtal/sms/mms inom hela Sverige! Skönt att inte behöva oroa mig för att mina 0,5gig ska ta slut varje månad! Nu har jag 10giiiig iiiiihhhhh succe! Tack papi!

Lunchade med min broder som precis fått sig ett jobb inom SSU som ombudsman! Riktigt stolt över dig och det känns skönt att SSU kommer skicka dig på diverse jobb som tvingar dig att komma till kära GBG & närmare mig! önskar dig all lycka bästa bror! Efter lunchen körde papi mig direkt till gymmet eftersom jag redan hade packat och tagit med mig väskan på morgonen (kände att det blev smidigast så) så att jag slapp åka hem emellan! Helt underbar dag med sol och familj... Dagens pass blev ENDAST ben, körde hårt i 1h 20m och kände mig yr, spyfärdig och kramp överallt! riktigt skönt att jag har funnit ny motivation för att bygga mina ben!


Stolt lillebror till bästa Ronald Abou-Ramia! Grattis till dig och ditt nya jobb <3

Hörs snart PEACE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktiga bastian! SUPPORT!!!!

2012-03-21 @ 19:18:11
Postat av: linora

Hej, fin blogg!

Allt bra med dig? :)

2012-03-21 @ 22:12:59
URL: http://linoraas.blogg.se/
Postat av: Roy aka Fat2Fit

Hej hej & tack Linora...

allt super, sj?

2012-03-22 @ 17:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0