Prio & AFK



AFK? (away from keyboard)
Efter mina konflikter med Sportlife-väst och fortsatt avstängning pga att jag misskött trivsel regler & vart högljudd, pratat i mobilen, vårdslöshet, råkat gå in med ytterskor i omkl, inte städat efter mig & fått för mig att gymmet är en fritidsgård så kände jag för en liten go paus från exakt ALLT och ALLA. Därav väldigt få uppdateringar här på bloggen..

Jag har nu i 3-4 månader besökt Norge med ganska jämna mellanrum! anledningen för detta är självklart träning som FORTFARANDE är prioriterat som "number ONE" i mitt liv. Vi äter & tränar hårt exakt VARJE dag... en vilodag faller in varannan vecka sådär! Vi räknade upp till 17 pass på 10 dagar och VAD folk än säger om att man "övertränar" sig, bryr jag mig inte om. Tränar jag mer så äter jag mer borde väll vara simpel logik? 1+1=2?


Så få inte för er att jag latat mig eller lagt något på hyllan. En sak som jag alltid varit stolt & nöjd över är att jag aldrig tar några steg tillbaka, allt jag strävar efter är att ALDRIG behöva ta några "extra" steg pga att jag slarvat några dagar? ALLT ska gå fram, fram & fraaaaammmmm genom att träna & äta rätt. Jag tränar hårdare, oftare och bättre än någonsin!

Hörs snart igen PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0