Män som dör legender...

Motivationstal, blir tårögd haha ;)

Till alla de människor där ute som vet vem jag är, känner mig, bryr sig, kan min livstil, hatar/gillar mig MEN tycker att jag "slösar bort min tid" på ngt så onödigt som gym... Till alla de som inte förstår sig på mig, mina vänner & det vi gör? Eller varför den här GUD till människas namn är inristat med färg (tatto med andra ord höhö) på mitt vänstra bröst? Snälla ta er då dessa 9:28 minuter och lyssna på vad dem var tillräckligt snälla nog att dela med sig av. Lyssna noga igenom hela videon, OM du nu vill förstå dig på mig lite bättre förstås... 4 ever ♥ The Zyzz Ideology mf


lyssna från 0:45 & fram 


*Lätt den bästa tribute till Zyzz & Said som finns ute, skapad av Marisa Calligeros. Publicerades idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0