Friday.




Min Dag:

  • 09:30: Vakna.

  • 11:00: 3 ägg, 2 smörgåsar ost & skinka + halv tomat.

  • 12:15: ProteinShake + 4 kapslar Omega3 på väg till gymmet Elixia Lambertseter.

  • 13:00: Pass 1. 15min warmup, 7 övningar bröst, 5 triceps.

  • 15:30: ProteinShake tagen i ångbastu på ElixiaSpa 15min efter gym.

  • 16:30: Back @ camp golva proteinbar + äpple.

  • 17:30: Mat! Chicken Cordon Bleu med cirka 200g fullkornspasta & grönsaker + 100g kvarg

  • 18:30: Proteinshake påväg till Elixia.

  • 19:00: Pass 2. Core träning (mage) & vader.

  • 20:30: Post-workout ProteinShake.

  • 21:30: 3 stekta ägg med rågbröd, 1 burk 150g tonfisk .

  • 22:30: 4 kapslar Omega3.

  • 23:00: ÖVRIGT ( haha (a) )



Måste säga att det var riktigt kul att hålla journal idag. Har haft extremt kul hela dagen och Elixia gym har verkligen överträffat mina förväntningar. Det tog inte mer än dagens 2 pass att inse hur stort fitness är i Norge! Känns som att Norge är 10 år före oss med allt som har med gym att göra. Så fort man går in i Elixia så märker man direkt vilken budget de har genom deras sjukt fina inredning. Personlig träning (btw, Ash sålde 10h idag igen på jobbet), service, gemensamt spa med diverse lyxigheter. Ett komplett gym med nästan all utrustning man kan önska sig med allt från boxningsutrustning till TRX-rep. Varför jag är så fascinerad av det är för att dessa saker är en "standard" för gym runt om i Norge. Det är inte direkt så att Elixia är något överklassgym utan ett helt vanligt i dess like till andra gymkedjor. Då de förmodligen har samma standards.



Vill inte fylla hela bloggen med bilder på lokalen så här har ni 2 snabba bilder på en liten liten del av gymmet från uppvärmningen med Jouni & Rawand till min höger. Rawand med en Celsius i handen som vanligt under warmup! Som sagt alltid ett måste.
Pass 1

 

Vill bara att tiden ska gå så att jag kan vakna imorgon och göra frukost! Att åka hit var en riktigt lyckad idé och jag kommer definitivt att göra liknande resor i framtiden! Imorgon blir det Elixias största gym som heter Colosseum ocgh bara namnet är mäktigt nog för att få upp mina förhoppningar. Känner mig nöjd och go i hela kroppen efter att ha ätit och tränat som en gud. Det här är det bästa jag vet & jag är lycklig över att mitt största driv i livet är något som gynnar mig hälsomässigt samtidigt som jag inte har något emot musklerna såklart haha ;)




Apropå muskler så förstår ni nog varför denna man har sålt över 140 PT-timmar till ett värde av 75.000 Norska kr på 15 arbetsdagar. 
Om ni inte förstår varför så kallas det marknadsföring, som i detta fallet är hans alldeles egna body.

- Arshia Adam Ascari




Underbart kul att träna med grabbarna igen och vill inte glömma att ge creed till Ali som faktiskt sålt över 170h under samma tidsperiod. Jag har "no doubt" att de kommer att bli ännu mer framgångsrika på Elixia med tiden.
All kärlek och lycka till er samt ett stort tack för er gästvänlighet. <3




Mentalitet:
En sak jag vill dela med mig av är att varje gång jag går in i ett gym vare sig det är i Norge, Sverige eller någon annan stans i världen så VET jag till 100procent att jag KOMMER komma ut från gymmet snyggare, sexigare och i bättre form än vad jag var 3 timmar tidigare när jag kom in. Bara det, att veta att varje gymanläggning är en slags ”portal” till att bli hälsosam, snyggare och sexigare borde räcka som motivation för er alla.



 

SOV GOTT

Kommentarer
Postat av: Julia Franzén

Du är grym Roy! Så jäkla inspirerande!! Saknar dig! Hör av dig om du har vägarna förbi LA ;)

2012-01-28 @ 01:10:07
Postat av: Salma Laon

du har gett mig ett spark i baken Roy.. nu har jag tränat 4 ggr denna veckan bara.. jag läser och få inte nog av ditt skrivande..du kommer gå långt med detta.. det här med att man känner sig snyggare efter gymmet stämmer till 100%...tack och lycka till. Jag kommer och följer upp dig dagligen...kram :-))

2012-01-28 @ 12:06:22
Postat av: Roy aka Fat2Fit

Tack Julia det värmer! Hoppas du har det toppen i LA!

2012-01-31 @ 18:24:39
Postat av: Roy aka Fat2Fit

Mami <3

2012-01-31 @ 18:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0