Tuttar!



Tittys:
MMMMMMMMmm precis som jag sa! Inte nog med att jag vilat 1 dag, så kämpade gårdagens kolhydrater med som en hel arme av soldater under dagens pass! Dom gör verkligen så att man orkar dom där extra kilona på hantlar/stång/kablar osv, galet bra pass då jag gjorde hela 8 övningar bröst & 5 triceps. As usual så blev det 3 ägg till frukost 1-2 timmar innan + en halv shake. Vad det gäller vilka olika bröstövningar jag utför kommer att komma så småningom.


Zup?




Ett riktigt bra tips som jag har tagit till mig är att fokusera mestadels på övre bröst. Som idag gjorde jag 6 övre 2 flat & detta har definitivt visat resultat senaste 6 månaderna då jag har fått extremt bättre form på brösten genom att mörda övre så mycket som möjligt... Även om jag älskar den klassiska bänkpressen så behövs den inte ens i ett bröstpass, många säger att övningen kan skada axlar om den belastas eller utförs på fel sätt... mer om detta en annan gång.





Jag tycker att det vart rätt lätt för mig att få bra form på brösten eftersom jag började som överviktig med en hel del massa att bearbeta. Minns hur jag brukade forma mitt fett så som jag ville att mina muskler skulle se ut haha, trycka upp bicepsen inifrån eller dra ihop armarna så att tuttarna åkte upp och skapade lite skuggor! hahaha det är sjukt att jag kan skratta åt det idag och känna mig nöjd över det jag åstadkommit. Hoppas att en del av er som har respektive mål & läser detta inser att allt går med ren vilja!

Favorit bröstövn: Sned hantelpress, ALLTID ett måste!




Ikväll är det hemmagjorda pizzor och UFC som gäller, lätt värd efter dagens pass! ha en trevlig lördag! PEACE!

Kommentarer
Postat av: smal tjej

Kan du skriva ett inlägg på hur man går upp i vikt snabbt tillsammans med bra kost,träning osv. Väger runt 50kg. Ska precis börja på gymmet. Mitt mål är 60kg på ett par månader.

vet att vikt ökning borde vara en enkel grej,men faktum är att det är väldigt svårt och speciellt när man vill kombinera med träning.vet inte riktigt vart jag ska börja och hur ska ta mig till väga. Man vill ju inte gå ner i vikt ännu mera.



Ge gärna träningschema och kost tips :-)

2012-02-05 @ 02:10:04
Postat av: tjej

hej ja undrar om du vet något om man kan träna o få smalare ben men behålla rumpan och om man får mindre rumpa utav att gå ner i vikt och om man kan undvika de .

2012-02-06 @ 22:40:17
Postat av: Roy aka mrFat2Fit

Till smal tjej: Förstår att du tycket det är jobbigt att gå upp i vikt när det bara känns som att du går ner i samband med träning... Lovar att göra ett inlägg om detta inom snar framtid men några få tips sålänge är att du ska undvika bandet så mkt du kan (förutom warmup såklart 10-15 min), träna med vikter och äta ofta och mycket! Börja även dricka 2 protein shakes varje dag.

2012-02-14 @ 17:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0