Bastians Weekly Report!

 

Här är Bastians Weekly Report!
Vill oxå passa på att gratulera dig igen på din födelsedag bästa Bastian! 



Back in Black!

 

ÄNTLIGEN!!! Nu har jag kunnat gymma ordentligt sen flytten och det var sjuuukt nice, va där i 2 timmar för jag var tvungen att möta en kompis men hade gärnat viljat stanna tills stänging :P

Med tanke på att jag inte kunnat gymma så har jag varit noga med att hålla kosten för att inte låta saker försämras och kan faktiskt säga att jag är rätt så nöjd med hur det har gått, åt dock nudlar en kväll men allt vatten hade blivit uthällt så åt mindre än hälften för dom var för torra, bättre så tycker jag för lite skuldkänslor fick jag nog.

Svag stund för mig men det viktigaste är att jag fortsätter med min kost direkt igen. Detta tankesätt eller motivation eller vad du nu än vill kalla det, är något som jag inte hade innan, då hade jag tänkt ”aja nu har jag failat med min diet, kan lika väl lägga ner då” fel fel fel, tänker du såhär så borde du tänka om för uppenbarligen så hjälper det ju inte :P

 

Gympasset

Mitt gympass idag var extremt nice, det är verkligen exakt som ”mr.fat2fit” säger, det känns som att alla tränar nu och träffade ett par vänner på sportlife också, alltid skoj att gymma med andra som är lika intresserade, alltid bättre gympass när någon kan passa dig, pushar mig själv så mycket mer då.

Otroligt nöjd med dagens gympass förutom 2 grejer:

1.    Jag ville stanna längre hehe

2.    Jag fick reda på att nån faktura som jag missat inte är betald så nu får jag inte gymma -_-

Problem nummer 2 är ju min första prioritet som måste fixas, måste dock ringa och invänta en ny kopia på fakturan, men tills dess så får jag helt enkelt flytta massa lådor här hemma och få min träning där :P

Kan tyvärr inte hitta min våg så jag har ingen aning vad jag väger just nu så får vänta med det tills tills nästa tisdag så får vi se vad resultaten blir då, meddelar även hur det gick med fakturan och vad jag gjorde istället för att gymma i sportlife :)

 

Peace and Chicken Grease!


Kommentarer
Postat av: Papi

Problem 2 ) Eller så säger du, jag har redan betalt fakturan de ser ni om någon dag och kan träna ^^ I know

2012-02-23 @ 14:00:55
Postat av: Roy aka Fat2Fit

Du får motgångar du inte borde möta B!

Hoppas Sportlife tar till "reason" och löser detta ASAP!

2012-02-23 @ 14:06:33
URL: http://mrfattofit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0