Torsdag: Ben och Stress




Hello!


Stress

Hatar dagar då jag MÅSTE stressa hehe. Vaknade precis ska försöka skynda mig med ett inlägg sen upp och röra ihop lite ägg + halv shake till frukost. Klockan 14:00 har jag ett möte i stan vid ullevi, funderar på att packa med en väska och prova på en av Göteborgs "Life" anläggningar. Känns som att det är lika bra, alltid lika kul att se ytterligare ett nytt gym.

 

Varje dag känns som en förberedelse inför Norge flytten, har jag nämnt det förresten? Efter diverse saker att överväga så har jag kommit fram till att Norge-erbjudandet är inget jag kan tacka nej till. Jag kommer troligtvis åka upp söndag den 12:e då jag har utbildning heeeela den första veckan. Känns som att detta är rätt sak att göra, självklart jobbigt att lämna allt här hemma men det känns som att det finns olika "turning points" i ens liv som kan vara avgörande för ens framtid... menar självklart inte att Norge behöver vara just den "turning point" jag menar men man vet ju aldrig ,hur ska jag veta ifall jag inte tar chansen? Jobb, karriär, pengar, utveckling, nya människor/platser, utmaningar och sist men inte minst att jag kommer träna som en GUUUUD varje dag. Men mer om Norge blir det när det närmar sig.



 

Ben
Ska träna ben ikv, ENDAST. Ben är alltid något jag föredrar att träna efter kl 17:00 på dagen hehe, känns som att jag ska svimma annars. Måste alltid få i mig rätt okej med kolhydrater 3-4 timmar innan så att jag har tillräckligt med energi för att orka.


Favorit ben-övning: Djupa/vanliga knäböj såklart! ♥ rumpa
-- squatparallel_squat_position--



Zyzz kan nästan alltid motivera mig ifall jag känner mig slö! Här ser ni hur bra det kan gå ifall ni tränar ben!:



BOOTY
Ben är en sjukt stor del av din kropp då den sträcker sig från midjan neråt, så varför har man 45 olika övningar för hela överkroppen men sen 3 för benen? Haha tänk på detta och försök att börja lägga ner mer tid på dina legs! Precis som du gör 4 övningar biceps och 5 övningar triceps, så borde du göra iaf minst 3 övningar för varje benmuskel. Som t.ex främre/bakre lår, in/utsidan lår, rumpan och vader måste sättas fokus på och utföras lika ofta, väl, strikt och noggrant som din överkropp. Ehmmm guys BELIVE me when i say: Tjejer äääälskar att killar har rumpa så tro inte att det bara går ena vägen. Vissa tjejer gillar nog rumpa och ben på killar mer än själva överkroppen... kanske värt att tänka på?





"Thin 2 Fit"
Bara att köra på där ute, sommaren närmar sig och alla vill ha en form värd att vara iklädd bikini/shorts utan att känna sig till obehags. Fitness är äckligt stort just nu och det känns som att precis ALLA tränar, vilket jag gillar enormt mycket! Även mina vänner som har nötat sig igenom första året och fortsätter stabilt! Man behöver ju inte alltid gå från "fat 2 fit" då du kan vara undernärd och gå från "thin 2 fit" vilket jag tycker är MYCKET svårare hehe. Just detta tycker jag att mina två nära och kära vänner här under har åstadkommit, bra jobbat boys fortsätt så!


Christopher Svensson - Patrik Malko



Hör av mig ikv med lite info om protein och some new pics!!!!
hörs då PEACE!


Kommentarer
Postat av: ??

Jävlar vad liten Christopher va! bra jobbat!

2012-02-02 @ 12:08:08
Postat av: Anonym

Jag kommer från götet o bor numera i Oslo, tränar på elixia colosseum :) hoppas du kommer trivas!

2012-02-02 @ 17:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0