Mitt i veckan!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Onsdag:

Sjuk härligt att vara igång igen! Startade dagen med 2 knäckemackor med 3 kokta ägg på med ett halvt glas mjölk. Väntade 2 timmar och åt senare en burk tonfisk med citron. Nu blir det en go shake + frukt cirka 40 min innan träning.. Är galet taggad på dagens träning då jag ska mörda MAGE! Har påbörjat diet och hållt den fruktansvärt bra nu sen i Söndags, börjar redan känna hur magen slimmas ner till dess vanliga form. Jag hatar att träna magen dagen efter eller samma dag som jag har ”manglat” mat, känns som att jag blir fetare av det nästan haha. Idag har det gått 3 dagar/nätter utan sena mackor, godis & annan skräpmat och då börjar magen kännas lite tommare vilket gör det mycket skönare att träna just magen/core. Det går sjukt jävla fort för mig då jag alltid tar det till överdrift! Äter ENDAST kolhydrater i samband med träning och försöker hålla min proteinhalt så hög som möjligt, utan att det blir i överflöd (alltså cirka 50g protein var 3dje timma). Måste säga det igen! Det känns riktigt härligt att vara igång för fullt igen, många av er kanske tycker att jag är dum i huvudet som ser dessa 15-16 dagars ”semester” från gymmet som en ”big deal” men så är det!


Beach 2012 ?? haha ;)


Träningsnarkoman?
Jag nekar inte till att jag är en träningsnarkoman men vadådå? Stolt över det och att jag lyckats att hålla mig borta från andra saker att bli besatt av som skadar kroppen. Då säger jag hellre träningsnarkoman än alkoholist & annan typ av giftiga beroenden & besattheter. Jag erkänner mig själv som en träningsnarkoman och knackar på trä för det, tack gode gud för att ha blivit besatt i något som gynnar mig från alla möjliga håll. Ser det som en "blessing from abooooooooove" att jag har fått den sjuka motivationen jag bär på... för det är det enda som krävs för att nå de extrema resultaten vare sig du ska upp eller ner i vikt. 


Nu har jag packat, fyllt på shaken, gjort inlägg, ätit ordentligt och väntar bara på min skjuts så bär det av till Life-Nol! Det som är lite jobbigt är att jag inte bestämt mig för exakt vad jag ska träna tillsammans med magen… funderar på ben men har kört så mycket ben det sista så jag spyr på det… återstår att se, kan ifs lägga upp ett snabbt inlägg från gymmet på mobilen när jag väl är där så ser vi vad jag bestämt mig för!
Checka in sen för att se hur det har gått för Bastian & hans exakta vikt.

Hörs snart, PEACE!


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0