MåndagsMotivation!



motivation motivation motivation
är det enda jag tänker på när jag vaknar såhär trött på en måndag morgon. Ny start & en fräsch början på träningsveckan! skrev lite om detta förra måndagen om hur lätt det är att just starta om på Måndagar! Dagen påbörjar den nya veckan och alla dess utmaningar. Såg min mors fina status imorse och det påminde mig om just detta!

U


Klirrrrrrrr i magen
På vägen hem igår var jag galet hungrig. Betona ordet galet eftersom jag kände för att golva typ 3 pizzor. Hardi tog 2 cheez & 1 paj på McDonalds innan hemgång dock kände jag för ett lite nyttigare val även om ja var minst lika sugen. Slutade med att jag tillagade omelett 23:40 på kvällen med ägg, salami & paprika. Hittade en halv kyckling i kylskåpet och kapade rätt snabbt av bröstet (filé) + vingar. Såhär såg den sena proteinrika måltiden ut:



PGA detta känner jag mig extremt full i magen nu på morgonen. Håller på att packa och förbereder för mitt gympass samtidigt som jag diricker en shake... det får räcka med den idag som "pre-workout meal" pga den sena måltiden. Hör av mig senare om hur/vad träningen gick! PEACE!


MOTI PICS


Gina Carano: 




Gregg Plitt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0