Mad Monday!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ARG!
ÅHHHHHH hatar att jag inte kan hålla mig ibland!! bara sådär kl 23:30 igår kväll framför Johnny Depps nya  ”The Rum Diary” fick jag panik och dödade en halv påse lättsaltade Naturchips, 2 Mazariner, lösgodis, choklad & frukt soda… så sämst är jag! Men nu jävlar igen asså hahhaha.. jag kanske inte borde tänka såhär men jag blir bara så trött på det här. Många kanske tycker att jag är löjlig & inte borde vara så hård mot mig själv, men ni måste förstå att utan bra kost så känns det som att allt bara står still… Kul att träna typ 10 pass i veckan och känna sig ur form lixom? pga kost… Menar inte då att jag inte ska ha dagar där ja äter mycket som t.ex när jag kör dubbelpass men då får jag ju iaf se till att det är MAT och inte skit…  varje jävla chokladbit jag stoppar i mig får jag betala för och ingen annan. Allvarligt talat vad fan ska jag med alla dom kolhydraterna och all den energin till om jag ändå bara ska sova? Finns ju ingenting i det jag åt igår som gynnar mig förutom fett & hål i tänderna. Det är ju inte DIREKT så att jag ställt alarm 03:40 för att gå upp och göra jumping jacks i vardagsrummet + ett varv runt sjön?!?!?!.... åhhhh riktig idiot är vad jag är. Nu låg säkert all den där skiten och jäste i magen under natten för att skapa ett riktigt götttttt och tjockt lager fetma! Mmmmhmhmhmh bluff är jag fit2FAT tard!


Ungefär såhär kändes det imorse!

At the moment
Just nu sitter jag hos mamma. Känns mycket bättre efter ett riktigt lyckat axel/traps pass. Dunkade en shake på gymmet och har mixat ihop lite tonfisk med majs & tar en avokado till efterätt. Försöker hela tiden påminna mig själv om att det är måndag & att jag ska hålla kosten, måndagar är perfekt för en nystart h3h3h(a)! Det var ett skönt pass imorse och funderar även på att dra ikväll ifall kroppen orkar/känner för det. Det är fortfarande lite jobbigt med handen för vissa övningar, kände en hel del smärta idag under axelpassets bakre del. Övningar där du måste dra en vikt i sidleds typ nerifrån upp… svårt att förklara, JÄTTE irriterande och jobbigt men hoppas på att det ska bli bra snart. Kära Celsius gjorde iaf sitt och det blev:

  • 40min band, lutning 2.5 /speed 7.4
  • Axlar/Kappar 50min, 6 övningar Axlar, 3 kappar.

Snabbtips:
Ta fram en luvtröja.
Leta efter sömmarna vid axlarna.
Ta fram sax & klipp av båda ärmarna längst sömmen.
Om den är stängd eller har dragkedja spelar ingen roll, dock gillar jag med dragkedja när det börjar bli varmt.
Vet inte om ni har sett bilden innan men såhär blev resultatet! (finns större bild i tidigare inlägg),

Tog 1 minut att göra i brist på träningsgear. 
Nöjd :)!


Imorgon blir det en liten update om Bastian"no carbs"Alvarado! Stay tuned, PEACE!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0