Kvar i SVERIGE?



No Norway

Veckan startade ju galet bra!, Blev inget inlägg igår kväll pga Bastians flytt och därav inget Internet. Körde dubbelpass både måndag/tisdag, fick bra kontakt på alla 4 pass. Efter en riktigt GULD start på veckan vad tror ni händer? Får samtal som börjar på 0047 och förstår nästan direkt att det var ett norskt nummer. Det är Arshia som ringer med tråkig nyheter om att min plats har blivit ansatt i Elixia Gym. Fick en klump i halsen direkt men kunde inte sluta tänka på att det är mitt fel, jag fick 14 februari som ett datum och kunde inte åka pga personliga själ. 1 Mars var det näst bestämda datumet där jag skulle starta utbildning 1-3 mars. Vill tacka Johan som försökte hålla platsen men fick tyvärr skit för det istället. Johan ska ha 4 personer under sig då han hållt en plats öppen för mig, igår kom en högre chef med andra åsikter kring den frågan. De säger att jag inte ska tappa hoppet och att det kommer fler möjligheter eftersom att Johan redan har fattat förtroende för mig. Känns bara jävligt segt och tråkigt att det blev såhär. Jag blir mest frustrerad över att jag sagt upp mig från csn, komvux, handboll, gym meddelat tjej, vänner, familj, tandläkare osv. Men men jag tänker inte gräva ner mig i något hål för det :S blir bra sugen på att satsa lite mer här hemma, återstå att se.


ATM
Vaknade cirka 09:30 UTAN att ha ätit något sent/dåligt & jag mår FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR bra! Älskar när jag kommer in i ett sånt här stim av perfekt kost och träning typ hehe.

Frukost: Makrill på knäckebröd med purjolök & tomat + halv shake



Change
Som många här i Ale redan vet så kommer Life i Nol att köpas upp av Sportlife. Man kan ha sina åsikter kring detta men frågar du mig så tycker jag att det är svinbra. Blir mer folk till pass(vilket jag tyvärr aldrig testat) och mer vänner/bekanta att träna med! Även min familj, Pappa, Mamma, Ann + barn tränar på Sportlife. Alltid gillat Sportlifes hantlar & fria vikter mycket mer! så ja det finns en del positivt med denna förändring.


- Vad som händer ifall du har kort på Life
?
Absolut ingenting, eftersom Sportlife köper upp Life så köper dem även med era kontrakt. Så allt fortsätter precis som innan bara det att lokalen du kommer att träna i heter Sportlife med en annan front/vikter/maskiner! Jag hoppas starkt på att nya Sportlife väljer att ha kvar samma gamla Life-personal i Nol. Det skulle gynna Sportlife att bevara något från Life bara för "känslans" skull. 


Bastian "NoCarbs" Alvarado fyller 23 år idag! STORT GRATTIS BOI <3
Har precis bestämt att Bastians vikt kommer att redovisas varannan vecka, dock kommer han som sagt att skriva ett litet personligt stycke varje V. Bastian tränar på Sportlife vilket jag OCKSÅ GÖR OM 8 DAGAR. Bastian har redan skrivit sin "weekly report" men tänkte att jag väntar med att lägga upp den tills ikväll! NU JÄÄÄÄÄVLAR SKA JAG ÄTA STÅL OCH LYFTA SKROOOT heeeeeh <3 puss på er

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ju jävligt synd att det sket sig med Norge... Men allt händer av någon orsak!! Hoping for the best!!

2012-02-22 @ 13:52:42
Postat av: Roy aka Fat2Fit

Precis men känns bara lite surt just nu tror jag... Som sagt, allt händer av en orsak. Tack :*

2012-02-22 @ 14:04:10
URL: http://mrfattofit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Susanne <3

R.i.p Life Nol!

2012-02-22 @ 15:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0