HÅLL DIG BORTA!

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Perfekt dag! ♥

Två riktigt lyckade pass med exceptionell kost genom hela dagen! Precis som det skall vara! Känner för att lägga ett litet sent inlägg för att motivera mig själv till att hålla mig borta från köket! Har tränat, ätit, duschat och allt som väntar är sängen, förstör inte detta nu Roy hehehhhhh


  • 22:30
    - Tonfisk & ägg omelett (mättade riktigt rejält)
Ta 5ägg (3gulor) + 1dl mjölk och blanda i en skål.
Tillsätt de ingredienser du önskar i skålen och rör om med salt och peppar.
Idag hade jag till exempel ägg, mjölk, tonfisk, purjolök + salt&peppar.
Smält en jämn yta med smör på pannan (smet ut det med papper eller en pensel) sen häll din omelett ”smet” i stekpannan och låt stå i cirka 15 min på lagom värme. Vänd sedan om och låt steka i 4-5 min på lite högre.

En midnatts-shake sen svimma av helt & hållet i sängen! Blir att sova ut rejält imorgon & träna mitt på dagen istället!




Min enda broder som har blivit inspirerad av Bastian & har bett mig att slänga ihop ett träning/kostschema, vilket jag såklart gör med hela mitt hjärta! Sjukt nice att du har blivit motiverad!
Imorgon kommer mer om Bastian och hur det går med hans väg neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

Hörs imorgon PEACE!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0