Dubbelpass

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

x2
Sitter hemma just nu med 4 kokande ägg bakom mig, ska åka till gymmet för ett snabbt morgon/konditionspass med 1h på bandet. Lämnar sen väskan på gymmet och åker till Nödinge (Ale Gymnasium) för att supporta alla vänner som har ställt upp inför sportlovets inomhuscup i fotboll. Efter det åker jag tillbaka till Life för att göra MORD på mina bröst/biceps MMUUUUUUUUUUUMMMSSSS OM JAG LÄNGTAT?

Jag vet att jag har försökt motivera er till att träna underkroppen och att midjan & neråt är galet snyggt och visst är det? Men det finns fortfarande INGET roligare på gymmet än att träna överkroppen! Har inte kunnat lyfta riktigt på ett bra tag men känner att handen börjar ge med sig nu.


Idag tänkte jag att jag tar med 3 ägg i väskan och äter endast ett ägg + ½ shake 1h innan gym, resterade 3 ägg dunkar jag på Life direkt efter duschen! väntar 2 timmar sen golvar shake! haha Det ska bli skönt med dubbel idag! Känner att jag behöver det nu när jag har lite ledighet:) Jag har 2 olika sätt att utföra mina "dubbelpass" dagar på. Antingen så delar jag upp de två passen som idag, kondition på morgonen muskler på kvällen. Eller så att jag delar upp det i 40m kondition med 1 muskelgrupp för vardera pass.

LETS GO


/PS:
Blev tyvärr inte så att jag fick träffat Bastian igår, därav inget senare inlägg. Det blir uppskjutet till idag & Bastian kommer även att skriva ett litet personligt stycke om hur det går osv...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: Ahmed

Brosh hur mycket kolhydrater och fett käkar du om dan?

2012-02-16 @ 21:26:56
Postat av: Roy aka mrFat2Fit

Försöker låta bli fett HELT (förutom vissa nyttiga fetter i små mängder) och försöker alltid äta så lite kolhydrater som möjligt, förutom i samband med träning... ca 50g innan, 50g efter. Detta är då när jag håller min "diet", Bulkar jag och "bygger" äter jag vad fan jag vill sålänge protein intaget är i takt

2012-02-16 @ 23:24:46
Postat av: NATHALIE

Sexy bitzz! Haha! ;D

2012-02-22 @ 13:06:14
URL: http://nathblomgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0