Another day



10:40 
Klockan är 10:40 och jag ligger fortfarande i sängen. Har varit uppe och blandat en shake vid 9 tiden som jag låg och smutta på lite då och då till några avsnitt av Californication! galet nice serie btw! Idag kommer äntligen min kära far som vart bortrest i över 1 månad! & han har med sig ett till par Vibram-Komodo FiveFingers till mig! Det par jag har nu är tyvär en storlek för stora så kommer få ha tåstrumpor på mig när jag änvänder de...

men här är mina nya färska Vibram i storlek 43!


Idag är det Torsdag & jag har bestämt mig för Ben / mage / kappar! känns som att detta kommer bli lite kämpigt så det får bli en riktigt riktigt stadig frukost direkt efter detta inlägg hehe. Vet inte om det bara är jag men jag har alltid tyckt att torsdag och fredag är typ dubbelt så jobbigare än måndag-onsdag. I snart 1 år har jag nästan alltid kört dubbla pass minst 2 av de 3 första dagarna på början av varje veckan. Mycket beror nog på att jag vilar söndagar och "restartar" på måndagar med motivationen att lyfta lastbilar.

Såhär har till exempel veckans träning sett ut hittills:
  • Måndag
    Morgonpass: 1h Band / 15 min rep
    Kvällspass: Rygg/Triceps

  • Tisdag:
    Bröst/Bic

  • Onsdag
    Morgonpass: 1h Band / 15 min rep
    Kvällspass: Axlar & SKULLE bli core men jag pallade inte efter massakerpass

  • Torsdag(idag):
    Ben/Core + kappar




Hörs snart PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0