Nystart!



Özzd
Hade en riktigt bra vecka i Oslo med min bästa mentor Adam Arshia Farhoumand! tror det blev typ 7 pass på 4 dagar och jag insåg vilken PUSSY jag vart senaste tiden... Han fick skärpt på mig och jag kände mig som ett litet barn i jämförelse med hans pass. Jag ska sluta hålla på mesa mig på gymmet och tro att samma vikter som för 1 år sedan ska jag ge mig resultat.. Det får helt enkelt bli att tagga om och börja inse att gymmet inte är något lek! Jobbade hela påsken så kunde inte träna på fredag eller söndag, men klämde in ett på lördagen och körde även ett pass igår då. Idag är det Tisdag men känns som "måndag", det blir bröst/biceps! känner bara för att moooooooooosa dom & fylla ut min nya tatuering på bröstet med några millimeters pump ;)

♥ Zyzz


careface
Varför jag gjorde detta var inte ENDAST för hans äckligt perfekta kropp utan för VEM och VAD Zyzz stod för... det hela handlar om den sjuka ideologin & motivationen som Zyzz ger mig & jag vill påminna mig om det varje dag.. att ALDRIG fastna för någon jävla ond cirkel där jag lever för att jobba med något som inte gynnar eller tillfredställer mig på något vis förutom ekonomi... jag DÖR hellre bokstavligt talat, jag jobbar ENDAST för att leva och inte tvärtom. Var dig själv, ha kul varje dag, gör det du vill, skit i vad folk tycker & tänker AND be a sick ripped shredded f*ck brah! Vi lever som myror & dör som flugor så se till att göra det bästa av din tid ;) nu är det frulle sen MEGAPASS!

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0