Norge igen!



Spontanresa till Norge?

Eftersom att Arshia var i Sverige över helgen och hälsade på så passade JAG på att åka med honom hem på söndagen (igår)... Nu sitter jag i Norge i deras kök & äter tonfisk, keso & kvarg. Även kokat 8 ägg haha alltid bra att ha kokta och klara i kylen! Idag blir det ju dubbelpass såklart! Och det blir på inge mindre än Elixia gym! herregud va skönt det ska bli! Vi åker först på ett pass innan han börjar jobba kl 15:00 då drar jag kanske och äter sen sätter mig i spaat, kanske solar osv tills han slutar för att senare köra ett TILL pass :D:D Ska med andra ord spendera hela dagen på Elixia och det gör inte mig något! heeeeh


Fram&tbx
Har lite dilemma över min vikt dock.. Väger för tillfället 86kg och vet inte ifall jag vill ner till typ 82kg eller upp till 90kg haha. Jag vet att jag har sagt att jag ska "bulka" i 30 dagar men så fort jag börjar känna att det kommer runt magen blir jag rädd! Sen kan det bero på att jag gör lite fel.. bulkar fel... ätit ALLT för onyttigt för en bulk då jag förmodligen BARA har lagt på mig fett! det är inte så jag vill "bulka". OM du frågar mig så är "bulk" mycket och nyttig mat! varför jag äter en halv förp kladd kaka med 1 liter glass och 2 snickers på sidan av 03:40 på natten veeeeeeeeet jag inte! Vill att min "bulk" ska innehålla mycket MAT! och inte bara massa skräp! det får bli skärpning nuuuuu!

Blir inte så mycket mer än att träna,laga mat och skriva inlägg denna veckan! Hörs snart & wish me luck! PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0