Mord



Vaknade rätt tidigt åt en stadig frukost och åkte in på ett snabbt ärende i Göteborg. Hem igen hämta Mike sen direkt till Sportlife-Nol! Blir 2 pass idag, första passet 12:00 till 13:30 körde vi 6 övningar ben, 3-4 biceps.


BENövn.
  • Knäböj

  • Utfall med hantlar (HATE)

  • Benpress 

  • Utfall för hamstring (bakvänd på vadmaskinen)

  • Benspark

  • Hip Thrust

En övning som Arshia visade mig i Norge senaste besöket... riktigt skön övning som verkligen tar ut det sista ur dig! För er som inte vet vad eller hur man gör Hip Thrust ser ni i klippet nedan!



Blev en hel timme ben och 30 min biceps. Sitter nu hemma vid datorn mätt och belåten efter att ha dunkat pyttipanna med 2 ägg + 2 knäckebröd, likadan tallrik till Mike som gör mig sällskap under hela dagen. Vi väntar för tillfället på Stoffe som ska hämta oss efter jobbet för pass number twooooooo! Älskar sådana här dagar då jag känner mig tillräckligt stark för att lyfta bilar, äta stål, springa genom väggar & äta LIV haha! Mår så jävla mycket bättre nu när jag ökat mitt intag av kolhydrater. Börjar släppa mitt fobi och insett att jag behöver mer energi(carbs) frukost & middag för att orka... men natten är fortfarande min fiende:(! cirka 2 veckor kvar till deffen! väger för tillfället 86.5 seeeeeeeees där PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0