Gårdagens MAT


Mission Abort!
Bulken höll inte! Fick ångest över magen och blev att slå om till lite nyttigare mat. Smällde i mig allt för mycket onyttigt under en hel vecka vilket resulterade i 6-7kg + på allt för kort tid... Idag är det andra dagen i Norge och det är verkligen ingen lek. Igår blev det dubbelpass, 1=rygg/tric, 2=1hpromenad+Mage. Vaknade och hade värk överallt idag vilket är sjuuuukt kul eftersom jag typ aldrig får det längre! Känner verkligen att man har tränat redigt och rätt! Vet att jag behöver detta, komma upp till Arshia minst 1 gång var tredje månad för att få lite PLI på min träning! Arshia tränar så strikt och allt handlar om hållning så när jag inte har honom i närheten så blir det att jag slarvar... inte så att han jagar mig NU när vi tränar men det räcker att jag vet att han är i samma lokal så "piskar" han mig med ögonen hehe. 

My way or the highway

Regular
Här har ni gårdagens intag av fooooood! kommer se ganska liknande ut idag förutom ngn extra snickers på kvällen ;)
  • 09:30: Vakna.

  • 10:30: , 2 ägg + 1 burk tonfisk med keso på knäckebröd + lite gurka.

  • 11:30: ProteinShake + frukt 

  • 14:10: ProteinShake tagen i Elixia 5min efter träning.

  • 15:30: frukt

  • 17:00: Mat! 2 ½ biffar köpta på Kolbotns "ica" med keso och knäckebröd + gurka

  • 18:30: Proteinshake innan 2 passet

  • 20:30: Post-workout ProteinShake + frukt

  • 21:30: 300g köttfärs med fullkornspasta + 2 knäckebröd

  • 22:30: 4 kapslar Omega3, 2 c-vitamin.

  • 00:20 GodisSUG men fick nöja mig med en proteinbar!



Kommentarer
Postat av: Anonym

■00:20 GodisSUG men fick nöja mig med en proteinbar!



Säkert? :D

2012-04-03 @ 15:41:49
Postat av: Roy aka Fat2Fit

hahaha jag lovar! ;)

2012-04-03 @ 21:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0